Vinter fint

Söndag idag och iallafall här jätte blåsigt. Nu är mitt rum städat och fint och har varit lite duktig och sprungit en runda med pappan min. 
Hihi, längtar till solsidan ikväll, bra avslut på veckan. 
Känner verkligen inte för att gå till skolan imorgon :/ känner värkligen att jag behöver lov nu. Längtar jätte mycket till jullovet. Tänk att det är första advent nästa söndag?! Känns helt sjukt att det typ redan är jul!! Så nu får man börja fundera på julklappar till alla. Det brukar ofta bli lite sista minuten med presenterna för min del så ska börja tidigare i år. 
Ska försöka skriva lite mer i veckan men det är så mycket med alla prov nu när vi ska börja med betyg. Jag längtar faktiskt jätte mycket tills jag ska få mitt första betyg. Ska bli jätte kul. Iallafall om jag får bra betyg ;) 

Nu ska jag hjälpa till och visspa grädde så måste sluta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0