Cozy Saturday

Ska nog snart kolla på "så mycket bättre" en lördag som denna och bara mysa. Annars har jag typ bara varit hemma idag. Kom hem vid lunch idag från Livia som jag sovit över hos. Ska berötta mer. Igår, fredag, var jag på klassfest. Det var verkligen super kul. Det var maskerad tema så alla var utklädda och så. Alla var verkligen väldigt bra utklädda. Hade faktiskt inte förvänat mig det. Trodde mer att dom flesta skulle klä upp sig lite extra kanske eller sätta på nån mask bara eller så. Men så var det inte. Själv var jag en "svart ängel/demon". Hehe, jag, Ella och LIvia hade typ bestämt att vi skulle höra ihop på nått sätt, så Ella var en ängel, jag var en svart ängel, alltså typ motsattsen till Ella, och Livia var en djävul. 
Festen blev mycket bättre än vad jag hade tänkt mig. 
Efter festen sov jag, Ella och Gloria över hos Livia och hade en riktig tjej kväll. super mysigt. Vi gjorde ansikts masker, snackade och kollade på film. 
På morgonen vaknade vi ändå rättså tidigt och gick iväg för att köpa frukostbullar. Det var jätte härligt eftersom det var tidigt och nästan inga människor ute. Sen åt vi frukost och lite annat ända tills vi skulle åka hem vid lunch. När jag kom hem var en kompis till mamma och hälsade på. Har aldrig träffat henne förut så det var lite kul. Sen har Anna plåtat lite bilder på mig som jag kanske lägger ut senare.
Imorgon ska jag nog också mest ta det lugnt. Ska städa mitt rum som verkligen behöver det och typ göra lite läxor och sånt. 
Fortsatt trevlig helg till er alla. 
 
Haha, jag och Ella innan festen. 
Gloria med början på en ansiktsmask, haha.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0