Almost christmas

Hej, hej!
Asså vilka vinterkänslor man känner just nu? 
Känner verkligen att det snart är jul med allt julpynt och så. Nu saknas det bara lite snö. Fast kanske inte en snöstrorm då som det är här. Eller kanske inte snöstorm, men i alla fall strorm. Det blåser så mycket att regnet blir som hagel. Men i alla fall, jag kollade igenom lite bilder på datorn och hittade massa fina och juliga bilder som Anna min syster har tagit. 
 
Dom här är från förra årets pepparkaks bak.
Ocg dom här tog hon häromdagen.
Och det här är ifrån Frankrike i sommras.
 
Hihi, lite flashbacks. Så mycket minnen som kommer upp. Plötsligt längtar jag och så till sommaren. Känns lite som att jag inte riktigt tog vara på den när den väl var här. Men jaja, snart är det ändå sommar igen. Men först kommer julen, som jag också längtar sjukt mycket till. 
 
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0