Söndags mys

Hola! 
Igår var jag jag ju som sagt på ett litet teaparty. Det var jätte kul och jätte fint och det kändes som att man skulle spy. Var så sjukt mätt. Efteråt sov jag över hos Gloria, som höll i festen. Och nu har jag precis kommit hem från henne. Känner mig jätte tjock och som om jag inte borstat tänderna på hundra år, så ska nog gå ut och springa sen för att känna mig lite duktig. Och ikväll blir det söndagsmys, vi ska åka till en sjö i närheten som heter gylebosjön och bada bastu. Kan verkligen rekommendera det. Vi gör det lite då och då. Men det är allra mysigast på vintern när det är alderles mörkt och stjärnklart och marschaller lyser upp snön. Otroligt härligt. 

Här kommer några bilder från fikat. 



Ha det bra everyone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0