Dance

Hej
Igår tog jag som sagt sprutan, och det gjorde super ont men försvann snabbt. Och idag ska jag på dans. Det ska bli super kul eftersom vi ska utse vem som ska bli "beyoncé". Asså det låter kanske lite konstigt, men alla dans grupper har liksom varsin artist som tema på dansen, och en i gruppen ska typ vara den artisten och på min ena dans har vi Beyoncé som tema och på den andra har vi Rihanna. Och då ska vi alltså utse vem som ska vara Beyoncé idag och imorgon ska vi utse vem som ska vara Rihanna. Ska bli super kul :)
 
 

Kommentarer
Postat av: annsoh

Ville bara tipsa dig att nu har jag kört igång *Veckans blogg*
där du har chansen och bli länkad i bloggen i 1 hel vecka med egen bild!
gå gärna in och anmäl dig! kram!
http://annsoh.blogg.se/2013/march/veckans-blogg-anmal-dig.html#comment

Svar: Okej
ELIN ♡

2013-03-13 @ 16:07:32
URL: http://annsoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0